keskiviikko 5. lokakuuta 2016

Heissan kaikille!!

Kuten olette huomanneet, en ole ollut howrsessa (missään) aktiivinen ainakaan vuoteen.. Noh, siihen on henkilökohtaiset syyt, joten toivon ettei kukaan nyt kuitenkaan suutu minulle siitä haha (:
Nyt olen kumminkin taas yrittänyt löytää pientä howrsettaja-minääni, ja pikku hiljaa.. pikku hiljaa palaan takaisin :3
Minulla ei ole tällä hetkellä omaa piirtopöytää/-konetta eikä edes tietokonetta (taloudessa niitä on mutta ne ovat käytössä 24/7 ;-;)! Mutta oikeasti, howrse on ollut niin iso asia elämässäni (haha, peli on elämäni - motto on totta :,D), ja minä olen aivan varma että se tulee olemaan osa sitä vielä pitkään. Vaikkei nyt kovin suuresti, niin silti. Olen löytänyt niin monta hyvää ystävää ja kaikkea! Okei okei, en nyt kerro tässä tuollaisia. Back to business.

Eli, olen ajatellut etsiväni jotakin, jota kiinnostaisi grafiikan teko minun kanssani. Ei ole edes pakko olla mikään minun tuntemani ihminen, tutustuisimme grafiikan teon ohella! :)
Kumminkin haluaisin, että olisit..
... vähintäänkin 14-v. Ikäraja ei sinänsä ole mikään este vaikka olisitkin 10-v, mutta haluan puhua ikäisteni kanssa (vaikken olekaan 14-v haha!), jotka ymmärtävät elämää ja muutenkin ovat kypsiä.
... ymmärtävät tekijänoikeudet !! (:
... ei ole pakko osata koodata, mutta osaisi tehdä kunnollista grafiikkaa. Ei siis mitään 10000pxX 10000px :')
... olisi edes hieman aktiivinen. Eli edes 1 grafiikka (mieluiten ulkoasu) kuukaudessa c:

Koitan itsekin tässä aktivoitua, mutta kuten sanoin, minulla ei ole tarvikkeita grafiikan tekoon. Koitan kuitenkin parhaani!! ^^

2 kommenttia:

  1. Minä voisin ehkä olla kiinnostunut tekemään kanssasi grafiikkaa, mutta en usko kelpaavani. Olen vasta 13, mutta tammikuussa täytän 14. En osaa koodata, vaikka se kyllä kiinnostaa, ehkä mä vielä joskus ehdin opetella. Osaan omasta mielestäni tehdä kohtuullista grafiikka, mutta se taitaa olla mielipidekysymys. Aktiivisuudesta voin sanoa sen verran, että minulta onnistuisi kyllä muuten tuo vähintään yksi grafiikka per kuukausi, mutta se koodaus... Ymmärrän myös tekijänoikeudet.

    - Ainojosefiina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heipsan! Kiva kuulla että olet kiinnostunut ^^ Laitan sinulle viestiä howrsessa! :3

      ~ Omppu

      Poista

Muistathan että poistan kaikki kommentit joissa ei lue pelaaja nimeä? (:
Myöskään en siedä kiroilemista, ahdistavia taikka epäkohteliaita viestejä toisia kohtaan.
Mutta tuosta huolimatta voitte laittaa kritiikkiä grafiikkaa kohtaan! ^^